fredag 6 januari 2012

Death Note och mer nageldesigner

Morning! Idag gick jag faktiskt upp rätt så tidigt, med tanke på att jag stängde av datorn vid tvåtiden. Det är jättebra eko i mitt rum nu, eftersom jag har tömt det på alla småsaker så att jag kan dammsuga utan att stöta in i något ^___^. Efter det ska jag damma och torka av alla saker och hyllor. Igår började jag titta på animeserien Death Note. Jag läste typ 4 sidor ur den första mangan hemma hos Lisa en gång, men minns det knappt. Jag hade hört att den skulle vara jättebra, så kollade upp den på google.  Såhär långt är jag inte besviken, och ändå är jag bara på avsnitt 5 lol. Så om du gillar manga, när det är lite "mörkt och kusligt" och gillar spänning, så är Death Note kanske mangan för dig ^___^ Jag tittar på den dubbade versionen av Death Note, för jag tycker att man knappt hinner läsa texten i den japanska versionen innan den försvinner igen. Alltså är jag lat o.-





Jag målade också om mina naglar för två dagar sen, men har glömt skriva om det lol. Här kommer lite bilder i alla fall ^___^ Blev inte så himlans nöjd med den, men jag kommer antingen ha den på tills vi fått Konadplattorna, eller tills efter jag har städat. Vi får se hur mycket ork jag har kvar efter allt dammsugande och dammande och torkande... Yeez, bara jag tänker på det blir jag trött x___x







Vänster tumnagel





Vänster hand





Höger hand





Höger tumnagel











Nä, nu hade jag tänkt titta vidare på Death Note, och sedan får jag väl börja städa då... Jag skriver igen lite senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar