lördag 7 januari 2012

En bättre tid

Hello there again! Denna dagen var faktiskt inte så väldigt deprimerande trist som gårdagen var. Det började med att jag sov som en sten och att mamma väckte mig vid klockan nio ungefär. Jag gick upp, tog på mig nån tröja, och åt frukost. Vi åkte till stallet när vi hade ätit klart och jag hade tagit på mig stallkläder (Nu trodde ni allt  att jag skulle ställa till med en scen! Inte åker jag till stallet i bara underkläder och en tröja heller o.-). Jag skulle ha Milano, en jättesnabb häst som är något större än en ponny. Han kan vara svår att bromsa, och man får lätt kramp i hela kroppen för att man sitter emot allt vad man har för att få honom att röra sig långsammare. När vi kom hem, tog jag av mig hästkläderna och lade mig till rätta under en filt framför datorn och tittade på ytterligare några avsnitt av Death Note. Jag målade om naglarna igen förresten, men bilderna kommer upp imorgon, för alla sover och kameran är i köket. Aja, nu ska jag titta på lite mer Death Note, och sen ska jag nog borsta tänderna och gå o lägga mig. Har jag tur, så kommer Konadgrejerna imorgon! Hoppas, hoppas, hoppas!
God Natt alla läsare, jag skriver igen imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar