måndag 2 januari 2012

Förkyld

*Gäsp* Hej igen! Jag har mått väldigt kasst idag, med hosta, kliande hals och rinnsnuva. Ush! Jag gjorde om min manikyr, men jag får lägga upp bilder på den imorgon istället, för kameran ligger någonstans i köket, och alla ligger och sover...vilket jag egentligen också borde göra x___x
Men jag ville verkligen skriva ett litet God Natt till er läsare, det känns som att jag har försummat er lite på senare tiden... jag har liksom inte orkat skriva så mycket. Men varje gång det händer något roligt eller udda, så försöker jag alltid att komma ihåg att lägga upp det här, så att ni kan ta del av det också ^___^ Imorgon blir det ridning igen, och jag ska hoppa med en ponny som heter Raffel. Jag tror inte jag har skrivit det förut, men jag rider faktiskt två gånger i veckan. På lördagar rider jag häst och på tisdagar ponny. Jag tycker själv att ridning är himla bra att hålla på med (såvida man inte är allergisk!) eftersom man både får motion och närkontakt med djur. Men jag är inte speciellt öppen med mitt ridintresse, för jag tycker helt enkelt inte att det är något att skryta om. Det är en sport, men inte så mycket mer än så. När jag var liten så brukade jag "prata häst" hela tiden, och jag blev tillslut kallad för "hästtjej" och "stalltjej" osv. Nu försöker jag hålla inne lite mer med det. Nä, nu ska jag nog ta och gå ut i köket, hämta ett glas vatten och sedan gå och lägga mig. Jag är väldigt trött nu, och fastän jag inte ska upp tidigt imorgon, så vill man ju inte sova till tre heller ;)
God Natt alla läsare, så skriver jag mer imorgon ^___^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar