tisdag 17 januari 2012

Hatkärlek

Hello all vampires! Jag är verkligen sur på mig själv över att jag ha låtit så lång tid passera mellan mina inlägg, men jag har massor att göra i skolan just nu. Jag har bland annat 7 läxor, varav 1 av dom är helt avklarad lol. Så imorgon blir det till att samla krafter och göra så mycket jag kan... Men jag tycker fortfarande att det är skönt att skolan har börjat igen, så att jag kom ifrån mitt grå fängelse och ut i världen. Angående det där videoinlägget som jag lovade... jag vill liksom vara helt ostörd när jag filmar den, så att jag kan prata högt och tydligt in i kameran. Jag kan inte göra detta om någon är hemma, för då kommer jag bara bli störd -___-'
Men förhoppningsvis så kommer jag få en stund för mig själv någon dag efter skolan, så att jag kan visa er några nya fynd jag har satt klorna i nu på sista tiden o___-
Nästa vecka händer något spännande! Jag ska på besök på en salong för att ta mer hål i öronen! Det ska bli grymt att kunna smycka mig mer vid huvudpartiet ^___^
Och igen, sorry att jag inte kunnat skriva så mycket till er, p.g.a jobbig skola...
Much love, your vampire friend ^ v----v ^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar