torsdag 12 januari 2012

I Love Konad Nail Art!

Hallå där läsare! Vid detta laget måste ni väl veta vad Konad är... jag tjatar ju om det 24/7 xP
Jag har hittat massor med kanaler på youtube som gör Konad på sina naglar... och dom inspirerar mig så väldigt mycket att jag bara får världens lust att sätta mig och göra några konstverk själv ;)
Just nu har jag denna jättesöta designen på naglarna, men den har inte suttit på så länge. Jag ska ta bort den så fort Konadplattorna kommer ^___^






ÄLSKAR det lilla nalleliknande djuret på tummen och ringfingret. Så sött!












Här är några videos från en kanal på youtube som heter Meliney. Tjejen som gör designera är vansinnigt duktig på nagelkonst och jag kan bara inte sluta titta på hennes videos! Dessa utvalda är några av mina absoluta favoriter! Glöm nu inte att söka på hennes youtube namn och kolla in några av hennes andra coola designer!









Enjoy ^___^
Imorgon ska jag och Lisa shoppa, och jag kommer skriva ett inlägg om det imorgon ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar