lördag 28 januari 2012

Jösses...

Måste tiden gå så himlans fort!? Jag fattar inte vart tiden tar vägen... Jag har suttit i mitt rum ett tag nu och kollat in några videos på youtube, och tiden bara flyger iväg..
*Helt inne i datorns värld* >___> *tittar på klockan* O___o --Wuuuut?!
Jag slösade bort min lördag på att gräla och spela dator, samt titta på en dålig film... eller ja, halvdålig, inte helt kass... lol
Positiv grej som hänt idag? Jag bakade Lime Cupcakes och mammas jättesnälla + roliga kompis Susanne var här och åt middag med oss :D
Ibland är jag faktiskt lite avundsjuk på min brorsa (sander, vet inte om ni räknat ut nu att jag brukar kalla honom det, lol). Eftersom han jobbar på nätterna, så är han hemma när jag är i skolan, och då är han ensam hemma nästan hela tiden. Sweet! Jag är sällan ensam hemma nu för tiden... Oftast kommer jag hem från skolan, kommer gående upp för backen till mitt hus, och jag ser att brevlådan är späckad med post. Detta brukade vara ett säkert tecken på att ingen var hemma förrut, men nu sedan Natalie har flyttat hem till oss, och sander har fått sitt jobb, så har det ändrats. Nu har jag aldrig en ensam stund hemma, utan att jag blir alltid störd av någon eller något. Hehe, nu kanske ni vet varför jag aldrig gör videobloggar... >___<!
Imorgon ska jag nog måla naglarna igen, fastän jag tror att jag blir hjärnskadad av det... Jag kanske är beroende O___o Just kidding ^___^
Jag vill egentligen vara med min kompis Angelica, (Jag kallar henna alltid för ange, så var beredda på det nu!). Vi har inte gjort något på evigheters evigheter, och jag börjar bli lite rädd för att vi håller på att glida isär som kompisar... Det kan hända att jag bara är paranoid också, det är det många som har sagt till mig i alla fall ^___^
Random fakta om mig: Mina tre absoluta favoritartiser är Kanon Wakeshima, Tokio Hotel och Agnes Obel O___-
Jag tror jag ska ta och borsta tänderna, göra rent runt mina nya örhängen, och sedan gå och lägga mig. Have a great time on the internet, mates!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar