fredag 6 januari 2012

Mer Death Note...

Ännu en dag har passerat, och jag har fortfarande inte hittat något kul att göra. Det känns som att jag har fastnat i en svacka. Jag gör nästan samma saker varje dag, och det innebär att spela dator och tv spel. Om det inte hade varit för att jag hittade Death Note, så hade jag varit DÖDStrött på min vardag. Haha, ironin bara dryper om det. Wow, nu låter jag ju nästan som Light själv, men ta det lugnt, jag tänker inte ta över världen eller något sånt... Men jag tänker hitta något (INTE ett häfte som används för att ta död på folk!) att göra, innan jag förmultnar... Tack och lov att min lördagsridning börjar imorgon, så att jag får någonting annat att fokusera på ett tag. Jag kanske skulle ta och hitta på något med en kompis också? After all, det är ju fortfarande några dagar kvar på lovet... Man får ta vara på den tid man har med sina kompisar. Nu kommer ni säkert sätta i halsen av shock, men jag LÄNGTAR faktiskt efter att skolan ska börja lol. För när man har skolan, så har man ju alltid fullt upp med läxor som måste göras, och prov som man måste plugga till... Lov är egentligen ingenting jag tycker är så värst kul, för då sitter man ju nästan bara hemma och ruttnar, och ändå så klagar man på att skolan börjat och att det är så jobbigt att behöva gå upp lite tidigare än vanligt osv...
Nåväl... nu ska jag sluta klaga, för vid det här laget måste jag väl nästan klaga värre än min katt Moms när matskålen är tom. Jag ska titta vidare på Death Note, kanske käka lite godis, och imorgon ska jag rida. Vilken häst det blir vet jag fortfarande inte. Lämna en kommentar om du också tycker att du mest har suttit hemma och ugglat hela lovet. Jag skriver antingen lite senare eller imorgon... ^___^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar