torsdag 19 januari 2012

New stuff :3

Ändrade temat på bloggen, så nu har ni lite mer att titta på ^___^
Lyssnar på Kanon Wakeshima "Suna no oshiro" som jag älskar o_-
Nästa låt blir.... "Shinku No Fatalism"... den var ny O__o      But still awesome ^___^

God... så mycket läxor... orkar... inte....plugga....mer x___x
Tur att det äntligen är fredag igen! Jag ska testrida i min nya ponnygrupp (Nr. 5, min gamla var en 4) 
Det ska bli intressant att rida i en ännu svårare grupp, när jag nyss bytte till en fyra.
Jag har klippt naglarna korta igen, för jag hinner ju ändå aldrig måla dom *sad* T___T

Dagens favorit: Den nya manga appen jag laddade ner! Den funkar precis som vilken Online-read-manga sida på datorn, men den är i mobilen istället ^___^
Om du börjat läsa en manga, tex Death Note, och du sparar den som favorit, så kommer den att spara exakt vilken sida du var på, och ta dig tillbaka dit nästa gång du öppnar appen! Grymt!
Ladda ner den på Android Market gratis!
Namn på app: PocketManga (Man vet att man har hittat rätt om det är en bild på "L" från Death Note på iconen o_-


Jag ska försöka skriva mer till er, men skolan tar upp så mycket tid att det är sjukt T___T
God natt på er :3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar