fredag 27 januari 2012

Nya hål i öronen och ny laptop

Hello! Igår tog jag fyra nya hål i öronen. Alltså två till i varje öra. Så nu har jag 3 på båda sidorna o___-
Men kan inte lägga upp någon ny bild nu, för att kameran är död, hehehe...
Jag fick tillbaka min skoldator idag också, och det var verkligen på tiden! Min vanliga dator hade nämligen börjat kasta in... Varje gång jag stängde av den började den lagga och tröga sig. Det var verkligen otroligt irriterande! Fast egentligen fick jag ingen "ny" skoldator, dom bara lagade den jag hade innan, vilket är bra för då slapp jag lägga över alla sparbara filer på ett USB ^___^
Idag ska jag rida, och det blir ridning imorgon också... Det känns faktiskt lite som att jag slösar bort min ledighet, men den kan jag ju alltid ta igen när jag kommer hem igen ^___^
Förutom att jag tog nya hål i öronen igår åt jag också på McDonald's med mamma. Vi tittade också i lite affärer, och då köpte jag ett nytt nagellack på Kicks. Det var ett skimrande mörkblått med en hint av grönt i. Jag har inte provat det än, men det ska jag kanske göra snart! Förutom nagellacket köpte jag också ett par turkosa jeans som sitter perfekt! Dom känns inte äns som jeans, utan lite mer som styva tights.
Jag kom precis hem från skolan, och är redo att börja slappa! Jag och sander ska titta på Alien 3 imorgon, och det ska bli skitkul :P
Har precis ätit pytt i panna och ett stekt ägg, för jag var tvungen att äta någonting innan vi sticker. Nu väntar jag bara på att vi ska åka. Just nu lyssnar jag på Agnes Obel "Katie Cruel" När hon spelar den live i Köpenhamn ^___^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar