måndag 2 januari 2012

Olyckskorp

Hello again! Denna dagen har varit ganska så trög. Jag vaknade klockan två inatt utan anledning, och sedan kunde jag inte somna om. Helt otroligt. Så jag bestämde mig för att titta på film tills jag blev trött och så småningom somna om igen. Men istället så snörde laddarsladden in sig i en av knopparna på mina lådor under sängen, och drog med sig hela skiten ner i golvet. Pang! Laddarsladden var trasig, och min dator hade stängt av sig. Jag ville bara kasta ut skiten genom fönstret så arg som jag var i det ögonblicket. Som tur var så var datorn hel, men sladden hade kastat in. Jag berättade detta för mamma när hon väckte mig (jag hade antagligen somnat om någon gång vid halv 6) vid ett tiden. Hon gav sladden till pappa, som fixade sladden med lite tejp och en kniv. Nu funkar den bra igen ^___^ Jag och mamma åkte och handlade lite kyckling och räkor, för att hon hade tänkt att vi skulle ha en thailänsk middag och en passande efterätt till. När vi kom hem igen, låg mitt nya mobilskal i brevlådan, och snacka om att jag blev glad ^___^ Jag påbörjade en ny manikyr för en liten stund sedan, men vet inte om jag ska fortsätta med den, eller göra om den, för jag behöver egentligen hjälpa familjen med att plocka med disken i köket (hehe, det ser ut som ett bombnedslag där inne) Jag tror jag ska ta bort den, hjälpa familjen och sedan gå och duscha. Efter det kanske jag kan måla om naglarna. Jag skriver igen lite senare.
Bilder på det nya skalet kommer med tiden ^___^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar