onsdag 4 januari 2012

Tråkigt...

What's up? Jag har extremt tråkigt... Lisa har åkt hem, och jag har ingen aning om vad jag ska göra. Jag har funderat länge nu på att städa mitt rum, för det är väldigt dammigt här inne... men jag orkar liksom inte ^o^. Sen korsade en annan tanke min hjärna, att jag kanske skulle ta tillfället i akt och spela spel med min brorsa, nu när han äntligen är vaken. Han är tidningsbud, och han börjar jobba klockan två på natten, så han sover på dagarna och är vaken på kvällarna och nätterna istället. Han är som en riktig vampyr O_o Det är väl knappt så han minns hur solen ser ut nu ju lol. Just nu sitter jag i min säng och gosar lite med Moms. Jag är extremt trött, men det beror på att jag inte har något att göra. Aja, jag ska ge mig ut på jakt efter något att göra, jag skriver igen när jag  inte är lika uttråkad ^___^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar