måndag 13 februari 2012

Dag 2 och 3...

Klantiga jag glömde att skriva om gårdagen... jag var skittrött igår, och jag orkade verkligen inte skriva något, vilket jag ångrar nu >___<'
I alla fall, gårdagen var helt okej. Jag var med Lisa och vi tog en promenad till bryggan nära där jag bor och gick lite på isen alldeles vid bryggan. Vi visste att isen var säker där, eftersom det var en mamma/mormor som var ute och åkte skridskor med sina två barn precis där vi var. Innan vi gick ut hade jag frossat lite mer ostbågar, vilket märktes senare mot kvällen då vi skulle äta middag hemma hos farmor och farfar och fira farfars 75 års dag. Jag mådde skit  under hela bilturen dit, och bara tanken på att äta något mer fick mig att vilja spy. Jag mådde bättre när jag fått sitta ner en stund, och jag lyckades få ner maten och dessutom en kaka (och jag menar en kaka som i en liten kaka) som vi fick till efterrätt. I det hela var denna dagen helt okej, men minus för att jag mådde så illa. Dag nr. 2 får av mig 3/10 i poäng.
Nu till denna dagen, som också varit helt okej. Jag har varit med Angelica, och vi satt för det mesta i hennes rum och pratade/spelade dator. Vi spelade också Mario Kart Wii, och jag vann båda matcherna o___- Jag åt också middag där, köttbullar med spagetti som var väldigt gott ^___^.
Efter att jag vart hos Angelica, åkte jag, mamma och pappa till gymmet. Det var time för lite Zumba! Självklart var det jobbigt, men det kändes bra också. Jag hade även sönder två hårborstar när jag skulle duscha efteråt. Den ena gick sönder när jag tappade den i golvet, och den andra gick sönder när jag försökte borsta håret efter duschen. Både sur och ledsen på mig själv, åkte vi till Ica Maxi för att småhandla lite grejer vi behövde efter träningen. Nu sitter jag här i sängen med en köttfärspaj från Felix brevid mig och ett glas kolsyrat vatten bakom mig. Nu ska jag bara relaxa och känna mig stolt över dagens träningspass o___- Dagens poäng: 7/10 ^___^
Imorgon ska jag vara med Ange igen, och vem vet, vi kanske bestämmer oss för att baka cupcakes...? Vi får se, jag skriver igen imorgon, för nu ska jag titta på lite Supersize vs Superskinny! (Vet inte varför jag är så intresserad av att titta på såna program, men jag tycker bara dom är intressanta.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar