söndag 22 januari 2012

Konad

Eftersom jag har bloggat lite dåligt nu på senare tid, så hade jag tänkt göra upp för det lite med några coola bilder på alla mina Konadplattor + manikyren som jag gjorde tidigare idag ^___^

Hehe, jag vet att man kan se spegelbilden av min kamera på många av bilderna, men det får ni helt enkelt leva med o__- alla plattorna som blivit markerade med "NY" är dom plattorna jag beställde på internet för ett tag sedan, och har alltså inte funnits i min samling så väldigt länge.

Min manikyr:





Självklart leker jag med möjligheterna man har med Konad här... o__-





















Här är hela min Konadplattsamling!





m56





m27





 m57





m60





m73




m2





m85  NY





m63  NY





m83





m37 NY





m66  NY





m13 NY









Hope you liked it o__- (hehe, min engelska kanske är lite fail, borde jag sluta med den?)
Nu ska jag nog göra några sista grejer på nätet innan jag går och lägger mig. Och jag vet att jag har sagt det förut, men jag kommer att skriva mer från och med nu! Men ibland kan det vara lite jobbigt att komma ihåg att skriva på bloggen när man har ton efter ton med läxor att göra... aja, sov gott på er ^o^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar